fredag den 27. juli 2012

Yet another birthday

Sidste år så det sådan her ud
 
Og i går blev succesen så gentaget. Det var endnu en gang blevet tid til at fejre Janses fødselsdag. Ja faktisk var det på høje tid, for hun havde fødselsdag 5. juni haha. Og derfor så vi i år sådan her ud
Jeg var fuld, jeg må godt :b
Det var desværre uden Liv i år eftersom hun bor i Berlin lidt endnu, men så vidt jeg ved er hun lige på trapperne til at komme hjem til os igen! xD
Vi havde en fantastisk hyggelig aften. Vi har stort set ikke set hinanden hele året pga. højskole og hvad ved jeg, så det var super lækkert at hænge ud som i gamle dage. Helt klart noget der kommer meget mere af når jeg flytter om en uge (O_o)
Er så klar til at tage hul på mit nye liv. Især fordi jeg er så privilligeret at jeg kan kombinere det med mit gamle (:
Thea og jeg på Heidi's
Went to Janni's birthday last night. Had a blast, so nice to see my girls again. Gonna get much more of that in the future when I move to Odense in a week xD

4 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig aften og nat, dit søde menneske! :-)
    Håber tømmermændene er på vej væk!

    SvarSlet
  2. I lige måde (:
    Det hjælper på det, men har faktisk stadig ondt i maven o_O

    SvarSlet
  3. Åååårha :) <3
    Creepy etbenet mig btw xD

    SvarSlet
  4. Jaeh så det godt, men tænkte at det var bedre ikke at henlede opmærksomheden på det hehe :b

    SvarSlet