søndag den 22. juli 2012

Birthdaytime

Min dejlige søster havde fødselsdag i dag. 24 år og stadig et barn inderst inde :b

Det var faktisk rart at se hele familien igen, selvom jeg selvfølgelig skulle høre for at have taget på, bruge for mange penge, ikke have styr på mit liv og hvad ved jeg, men sådan er bedsteforældre jo, right?

Var i Kongens Have i går for at hænge ud med folk fra højskolen. Det var virkelig lækkert at se dem igen, selvom det kun er 14 dage siden jeg så de fleste sidst. Har stadig ikke helt fattet at det er slut tror jeg..

Som sagt, og som I nok kan se på billedet er der sket en stor forandring. Jeg er vildt glad for det, så i får et ordentligt billede i morgen (oh what a tease, I know ;b)

My lovely sister turned 24 today, so I spend all day with the family. Real nice (:
Yesterday I went to Copenhagen to see a bunch of people from the school. I miss them so much already, can't believe it's actually over.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar