tirsdag den 8. oktober 2013

Ugen der gik #40

Hvis bare jeg kigger i bestemte retninger kan jeg næsten føle mig helt hjemme på landet (:
Så lykkedes det endnu en gang at overleve endnu en uge. Stort!

Jeg vil forresten også lige sige tak for alle jeres søde kommentarer om min føniks. Det varmer på en helt særlig måde - både fra nye som gamle læsere (:

Greatness
  • Jeg kan mærke, at mit gode gamle organiseringsgen endelig er ved at vågne op til dåd igen, og det er fantastisk endelig at kunne fornemme en smule overblik i hverdagen!
  • Oktober er begyndt, og i år kan jeg virkelig mærke, hvor skøn en måned det egentligt er. Vi har de smukke efterårsfarver, men uden at det er idiotisk koldt endnu. 
  • Bloggen har fået sig en ordentlig make over, og jeg er godt tilfreds. Det gav lige et skud af ny energi til kreativiteten, og jeg har massevis af indlæg summende i mit lille hoved (:
  • Tilbragte et par hyggelige timer i centrum hånd i hånd med dejlige min kæreste. Lidt shopping, lidt god mad og en runding af verdenssituationen set gennem vores egoistiske øjne. Skønt!
  • Så var det jo så lige, at jeg fik lavet den der tatovering. Jeg er mega stolt af mig selv, og så glad for resultatet - hvis ikke I allerede havde fanget den ;)
  • Et par produktive dage i kassen. Begge foregik endda i andre afdelinger end sædvanligvis. Lidt nervepirrende, men også rart at kunne mærke at jeg får styr på mere og mere.

Badness
  • Har to gange måtte overgive mig til sygdommen. Troede i første omgang, at det var hurtigt overstået, men var for hurtig på aftrækkeren, så efter en hård weekend var det tilbage under dynen.
  • Gik glip af hvad der lyder til at have været en vildt hyggelig middag med mad i lange baner. Øv!
  • Mit håndled gør vanvittigt ondt nogle dage selvom myosen føles mindre. Søndag aften kunne jeg ikke engang holde på en kuglepen, men da havde jeg selvfølgelig også været på arbejde i 2x7 timer..
  • Det er sådan pænt besværligt at have en tatovering på skulderbladet, når den skal vaskes og cremes grundigt minimum tre gange om dagen. Hvorfor havde jeg ikke lige gennemtænkt det først? -.-'
  • Og nøjh hvor den klør! Shit det kræver koncentration ikke bare at klø igen..

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • Det gør slet ikke så ondt at blive tatoveret, som jeg havde frygtet!
  • Men nøjh hvor det sviner den første dags tid. Hvor kom alt det blæk fra? :b
  • Det er faktisk utroligt hyggeligt bare at gå rundt og lade sig fare vild i mit lokalområde. Det vil jeg give mig tid til at gøre noget oftere! 
  • Der var en gang en klog psykologmand, som sagde at det var vigtigt at tage sig en fridag en gang i mellem. Han havde ret (:

Alt i alt har jeg faktisk været ret godt tilfreds, hvis jeg lige kigger bort fra mine fysiske skavanker. Det kan selvfølgelig også have noget at gøre med, at det jeg hovedsageligt husker, er det lille kunstværk på min skulder ;)

2 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig vigtigt at tage en fridag eller to en gang imellem - ellers så ender man netop under dynen hele tiden :(
    Kh Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt bestemt. Det føles godt nok en smule fjollet nu her lige op til efterårsferien, men hvis det er der kroppen siger fra, så er det der man skal lytte til den (:

      Slet