onsdag den 2. oktober 2013

Nu gik det lige så godt..

Jeg var så stolt af mig selv. Jeg har ikke bukket under for sygdom siden jeg havde maveforgiftning for et par måneder siden, og det havde jo ikke noget med mit immunforsvar at gøre.

Men nu gik den åbenbart ikke længere. Har skræntet hele ugen. Det er mega øv..
Skulle ellers hav været ude og spise sammen med min kæreste og en masse venner i dag, men sådan skulle det ikke have lov at være. Havde ellers glædet mig til at komme lidt ud og være social igen, og spise mig tyk og mæt..

Har brugt hele dagen på at forsøge at tage mig sammen til at lave noget. Det er ikke rigtigt sket. Dagens helt store bedrift var at tage min monster opvask :b

Derfor har jeg i stedet for mine venner allieret mig med Harry Potter, min dyne og massere af selvmedlidenhed. Er bare pisse rastløs, så kan ikke rigtigt fokusere på én ting ad gangen.. Håber virkelig det her går hurtigt over, for jeg har slet ikke ro i kroppen til at ligge syg!

Nå, jeg er i gang med den sidste film, og det er nu det bliver rigtigt vildt/spændende/fascinerende/sørgeligt. Tror jeg vil give mig hen til mit dem lidt (:


- Og nå ja forresten, tak for jeres feedback til det nye design. Har ændret skrifttypen igen, selvom jeg var stor fan af den hehe.
Hav en god aften. Vi blogges (:

3 kommentarer:

  1. Åh god bedring! Jeg håber, lidt Potter-magi kan helbrede dig lidt :)

    SvarSlet
  2. God bedring - HarryPotter-hygge er en sikker kur mod al dårligdom (;

    - Anne

    SvarSlet
  3. Det havde midlertidigt en kanon effekt, og troede faktisk at jeg var på benene igen allerede dagen efter. Jeg tog fejl..

    Har brugt hele weekenden på at være aktiv med tatoveringer og massevis af arbejde, men har konstant kunnet mærke sygdommen indhente mig igen. Resultat? Endnu en sygedag.. Damn!

    SvarSlet