mandag den 14. oktober 2013

Ugen der gik #41

Bum, så gik der endnu en uge, og det er derfor tid til endnu en "ugen den gik" (:
Så fik I også lige mit fjæs med for en gangs skyld. Fordi I allerede har set alle de gode billeder fra forrige uge :b
Greatness
  • Har endelig fået styr på min studiegruppe, og jeg tror faktisk nok at vi skal få et ganske udmærket samarbejde ud af det.
  • Har pludselig nået et punkt, hvor undervisningen føles for nem. Tror dog kun det har været de specifikke emner vi arbejdede med hehe :b
  • En tiltrængt hovedrengøring af det lille hjem. Så er her bare bedre at være!
  • Endnu en civiltur i IKEA. Manglede både hyggeting og praktiske ting. Glæder mig til at vise jer resultatet, når jeg engang bliver færdig.
  • En herlig tur i Aarhus med de dejlige damer!
  • Bedste shopping nogensinde. Nøjh hvor er jeg bare glad for alle mine køb xD
  • Har vundet de fedeste smykker fra Mille Rubow. Vi har mailet frem og tilbage hele dagen, og jeg glæder mig så meget til at få dem!
  • EFTERÅRSFERIE!!! *happydance*

Badness
  • Skulle lige bruge et par dage på at ryste den der sygdom af mig..
  • Det der med at vide mere om en emne end underviseren, men blive talt ned til hver gang man ytrer sig er ikke cool!
  • Fandt ud af, at jeg skulle have to timer mere end forventet før jeg kunne holde efterårsferie. Nederen..
  • Jeg tror mit dankort hader mig efterhånden

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • Nogle uger er bare alt for korte..
  • Det er pisse billigt at rejse med Abildskou fra Odense til Aarhus som studerende. Praktisk, når man skal shoppe ;)
  • Jeg elsker at bruge penge. Både på materielle goder, men også bare på at nyde livet (:
  • Jeg har uden tvivl stadig de dejligste veninder. Tak til MfG for at føre os sammen!
  • Mit liv er godt, selvom det ikke altid er en dans på roser.


Det har bare været én af de der uger, hvor jeg bare virkelig godt har kunnet overskue livet. Selvom jeg lå syg de første par dage, så var jeg stadig glad. Jeg har endelig fået en smule af den der sommerlykke tilbage, og jeg håber aldrig den forsvinder (:

Nu vil jeg tage på arbejde i et par timer, og så ellers hjem og fejre min fars 47. fødseldag. Tillykke til far!
Vi ses på landet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar