fredag den 4. oktober 2013

Aaaargh!

Jeg er ved at DØ af skræk lige nu..

Jeg har gået og planlagt den i årevis, jeg har ventet i over et år, jeg har været klar så længe og nu sker det! Jeg er på vej ud af døren for at få lavet mi første tatovering, og jeg har aldrig i mit liv været så nervøs..

Hvad nu hvis det gør mere ondt end jeg havde regnet med? Hvad nu hvis jeg ikke kan håndtere smerten? Hvad nu hvis den ikke bliver som jeg havde forestillet mig? Fuck..

Jeg har vist jer den før, men I får den lige igen. Den smukke skitse, som min søster lavede for 1½ år siden, og som jeg nu skal have en version af siddende på mit skulderblad. Om en time er vi godt i gang, og så er det eller ham og mig for evigt.

Det er så vildt. Jeg glæder mig helt sindsygt, men hold nu op jeg er nervøs! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar