torsdag den 23. oktober 2014

Det store flytteprojekt

Apropos det der med beslutninger, som jeg snakkede om i går, så har der faktisk været endnu et tilfælde af min sære beslutningsproces her på det seneste.
Jeg har længe gået og overvejet, om min fremtid mon ikke lå hos WordPress i stedet for Blogger. Jeg har været dybt frustreret over, at layoutfunktionen simpelthen har været på strejke, jeg har haft et sært tilfælde af noget der mindre om virus, og den famøse sidste dråbe i bægeret kom her under readathon. App'en til Android er simpelthen ikke god nok. At blogger over den, er noget af det mest frustrerende jeg nogensinde har prøvet, så det kan umuligt være værre hos WordPress.

Jeg har derfor valgt at flytte, og processen er allerede godt i gang. Jeg vil fremover være at finde på
hvor jeg har oprettet mit nye onlinehjem. Alle indlæg skulle være flyttet, og jeg arbejder på at få rykket jer skønne bloglovin følgere helt automatisk også, men det er noget der skal gøres manuelt. 

Jeg har desværre endnu ikke fundet en magisk måde, hvorpå jeg automatisk kan videresende al trafik herfra og dertil. Hvis det kan lade sig gøre, så får jeg det fikset. Hvis ikke, så er det desværre sådan det må være.

Jeg håber i hvert fald meget, at I vil følge med mig over på WordPress, og synes godt om mit nye look.

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar