torsdag den 6. januar 2011

rings rings rings

Waverly 69,- - Walker 89,- - Wake 69,- - Ring med amatyst 40,- - Ring med ornamenter 40,- - Spiralring, stjernesten 40,- - Lang sort perlerkæde 45,- - Rund ring med ornamenter 40,-.
... og en enkelt halskæde. Og et par ørestikker :b
Jeg er lidt besat af statement ringe for tiden, og min egen samling er ALT for lille, så tror tiden er inde til at forøge den. Edie's Eyes er et relativt nyt mærke, som laver nogle helt specielle smykker til en meget fornuftig pris - og så støtter man jo en medblogger samtidig hehe. Dukali er en hjemmeside jeg tilfældigvis faldt over den anden dag, som sælger smykker fra Bulgarien til helt utroligt lave priser, og som også har det der overdrevne look jeg elsker. Fælles for alle ringene er at de er store, hvilket er et krav til mine lange fingre - små ringe ser bare dumme ud hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar