fredag den 7. januar 2011

The Skillecam

Nikon Coolpix S3000 - 833,-
Da jeg gik i 1.G havde jeg en god ven kaldet "Skillecamet" som desværre afgik ved døden til en 18-års. For et års tid siden forsøgte jeg at erstatte ham med "Satioen", men det var bare ikke det samme. Satioen har ikke helt den samme eksklusivitet som Skillecamet. Nu går jeg så og leger med tanken om at gå all in, og investere i denne noget overlegne nikonbasse som mit Skillecam version 2.0. Jeg har ikke det der ligner forstand på kameraer (ENDNU!), det eneste jeg ved er at jeg nok ikke skal springe ud i noget med spejlreflekser endnu - det må vente til jeg bliver rig og ved hvad jeg laver hehe. Men jeg tror dog umiddelbart at det her er et ret så udmærket kamera, så nu skal jeg lige bruge et par dage på at vurdere med mig selv om det skal være os to fremover (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar