torsdag den 20. januar 2011

Realistiske mål!

En låner fra DailyPeptalkFromABestFriend (:
Nu er nytårsfortsætter ikke min helt stærke side, og bliver det nok aldrig - et årsskifte er bare ikke nok til virkelig at motivere mig.. Men da jeg lige var et smut inde efter min daglige peptalk slog det mig at det jo sagtens kan lade sig gøre - man skal bare være realistisk. Derfor er mine "20. januar forsætter" at jeg også vil sove mindre, lave flere oversprings handlinger, leve mega usundt, og slacke vold meget i skolen. Jeg føler en sejr under opsejling! xD

Ville utroligt gerne blogge om noget mere interessant for jer, men sandheden er simpelthen at der ikke sker det helt store i disse dage, og jeg er kronisk for træt til at opsøge noget som helst haha (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar