mandag den 24. januar 2011

*uhm*

Kender i de der dage hvor man bare ved at man ikke kan overleve meget længere uden chokolade? Sådan havde jeg det i dag fordi min mor begyndte at snakke om kage og så ikke ville køre til bageren.. Derfor blev jeg også utroligt glad da min far slæbte en kæmpe bøtte med mini-tobleroner frem og sagde "De bliver snart for gamle, vi må hellere få dem spist" xD

I dag har jeg været til Auschwitz-dag på SDU hvilket var virkelig spændende, men desværre bare betød at jeg fik en dag som var dobbelt så lang som ellers - øv altså..
Og så kom jeg ellers hjem til en fin lille pakke fra England, og efter at have overstået nogle startproblemer er min basse nu ved at lade op så i fremover kan få billeder i meget bedre kvalitet - også selvom min lille Satio har klaret det godt det sidste års tid (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar