mandag den 3. januar 2011

Igang igen

Så fik vi eller skudt det nye år, og dermed for mit vedkommende også det sidste halve år af min gymnasietid igang, og mon ikke det nok skal blive et udmærket år?

Dagen i går blev tilbragt med 6 timers gymnastik, så kroppen har det ikke helt fantastisk i dag, men det var lækkert at komme i gang igen. Overvejer også at få prøvet det der spinning igen, nu hvor jeg har lidt mere luft i budgettet (:

Blev ellers mødt med kommentaren "hvor ser du sofistikeret ud i dag" i morges, hvilket var utroligt dejligt, eftersom de sidste 14 dages outfit hovedsageligt har stået på arbejdstøj. Rart at komme ud i andre sammenhænge igen. Brugte dagen til at indvie min nye neglelak "Dust & Diamonds", som virkelig har en lækker, støvet, brun farve, og mine nye slimfit bukser fra Zara - begge køb som jeg bestemt ikke fortryder!
Frimoduler tilbringes bedst med varm kakao ;b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar