onsdag den 12. januar 2011

The Skillecam pt. 2

Panasonic Lumix DMC FP1 - 752,-
Okay, så Nikonbassen fra den anden dag og mig var ikke meant to be alligevel. En lidt grundigere reseach end bare wupti.com's salgstale viste at det åbentbart i virkeligheden ikke var alle pengene værd, så jagten fortsatte. Nu har jeg så i stedet forelsket mig i denne Lumix'er som er endnu mere eksklusiv, og de fleste steder også en pæn slat dyrere, men jeg har på en eller anden måde formået at finde den ekstremt billigt, på en side som jeg har tjekket på alle tænkelige måder, og som jeg vælger at stole på - lucky me!
Alt jeg mangler nu er bare det sidste skub til at købe det, jeg er virkelig en tøs nogle gange når det gælder nethandel! Har ikke engang fået købt mine smykker endnu haha (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar