lørdag den 15. januar 2011

P3 Guld

Ja det var jo i går, og det er bare fast tradition i familien at det SKAL ses, lige meget hvor få nominerede og optrædende man egentligt kender. Musikken i år var en god blanding af alt det bedste fra p3, men synes lige at jeg vil dele mine favoritter med jer (:

Først er der Vinnie Who, som spillede både Remedy og What You Got Is Mine. Helt ærligt, hvem kan stå for en ranglet fyr der spiller på koklokke? xD Igen har vi en af de gutter hvor man virkelig kan høre at bukserne strammer (som Mika ville have sagt det :b), og jeg er altså vildt imponeret over de toner han render rundt og leger med - han er jo en mand!! Elsker og også bare at hele hans optræden har den der herlige awkwardness som jeg bare slet ikke kan stå for, det minder mig lidt om gode gamle Lucas hehe. Og så giver han den jo bare så sindsygt meget gas hele vejen igennem - love it!

Og så er der, helt ovre i den anden ende De Enste To, også kendt som Simon Kvamm og Peter Sommer, med Jeg Har Ikke Lyst Til At Dø. Jeg synes rent faktisk at Peter Sommer klarede utroligt dårligt, kunne slet ikke komme så dybt ned som han skulle, og han blegnede bare i forhold til Simon Kvamm som ellers klarede de mega godt. Men der er bare et eller andet over det der med to (og til sidst hele tre) mænd de står helt plain og spiller på hver sin akustiske guitar. De er da lidt nice :b

Så i showet? Hvis ja, hvad var godt, hvad var skidt og hvad synes i generelt? xD

2 kommentarer:

  1. Jeg er meget enig i dine betragtninger, syntes at VW var klart bedst, De Eneste To var udmærket (ligesom Søren Huss solo btw.) og de fleste andre var bare træls.. Men vi må så meget til en koncert med ham der Vinnie fyren på et tidspunkt! :D

    SvarSlet
  2. Ej jeg synes faktisk for en gang skyld ikke at der var nogen der var træls overhovedet, nød det virkelig i år (:
    Men ja, jeg er da 100 % frisk på Vinnie, han kommer til Odense i februar? xD

    SvarSlet