fredag den 23. december 2011

Game night

Trodsede udefinerbar sygdoms-hosten og generelt dårligt vejr i dag, og dressede mig op til en hyggelig aften i byen med venner. Planen var ganske vist den helt store bytur, men med sygdom og transport besvær valgte jeg bare at satse på en halv aften hehe. Det var faktisk mere eller mindre lige hvad jeg havde brug for: gode venner jeg ikke har set længe, pizza, julekalender og billiard! Har aldrig spillet billiard før, kun en smule pool, men da jeg først fik fat i det blev jeg faktisk ret vild med det hehe. Det er nok en skam at sige at jeg var god, men Liv og mig vandt da en solid sejr, og kunne totalt se mig hænge ud på en pool bar alt for ofte i fremtiden :b
Men nu må jeg vist også hellere smutte i seng. Skal op i ordentlig tid i morgen, og have helt styr på de sidste gaver. Overraskende så meget ekstra arbejde der ligger i hjemmelavede julegaver hehe (:

Og så skal i selvfølgelig også lige have dagens julesang! Nu har vi jo snart ikke mere tid tilbage inden jul, så i får en af de klassiske klassikere i dag, som altid minder mig om en (for en gangs skyld) tekstforvirret Thea haha. Det er selvfølgelig Dean Martins "Let it Snow!"

Defied undefinable sickness and very unwinterly weather today, and went out with some friends for pizza and billiards. Way more fun than I had expected, and definitely not my last time at a place like that :b
And the song of today is the classic of all classics - Dean Martin's "Let it Snow!". Enjoy xD 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar