tirsdag den 6. december 2011

Weekend løjer

 Ja okay, det er længe efterhånden længe siden det var weekend, men med manglende beskæftigelse følger altså overdreven dovenhed, så derfor kommer indlægget først nu :b

Fredag tog jeg som sagt til hovedstadig for at høre de dejlige gutter i Maroon 5 live og det var intet mindre end FANTASTISK! De var så meget mere rock'n'roll live, de spillede fantastisk og fyrede den 100 % af, og så er der jo bare noget lækkert over Adam Levine, selvom han er gammel og svedig hehe :b
Helt klart et besøg værd hvis du er frisk på at holde en fest live
Dagen efter var der gang i den igen. Var til æbleskivehygge i et par timer hos en veninde, men måtte gå igen tidligt, da jeg skulle hjem og gøre klar til at have huset fuldt af gæster. Holdt kombineret julefrokost og fødselsdag for hele flokken, i hvert fald alle dem der kunne komme (:
Mine venner er ret meget delt i to grupper som så vidt vides ikke har noget imod hinanden hehe. Nogle gange er det dog lidt svært at kombinere to forskellige former for humor, men jeg synes det gik udmærket - en del af æren skyldes nok min mors fantastiske mad - men jeg havde i hvert fald en dejlig aften helt uden drama, og det skal man bestemt ikke kimse ad :b
I næste weekend er den så gal igen, men mere om det en anden dag.
Der er trods alt også stadig et par dage til hehe.

Glemte alt om julesangen til jer i fredags, men jeg var super rundt på gulvet da jeg postede indlægget (concert-fever?). Som et plaster på sårret får i derfor en - for mig - meget speciel julesang. Mine forældre kalder den "deres sang" fordi min far er lastbilchauffør, og det derfor altid føles som om han er på vej hjem til hende, og derfor gør den mig bare altid i et godt humør. Det er selvfølgelig Chris Rea's "Driving Home For Christmas" <3

A few pictures from my weekend. An AMAZING conzert with Maroon 5 in CPH which I'll never forget, and the next day it was party-time in celebration of christmas AND my birtday. It was a good weekend :b
In my confusion Friday I forgot to give you a christmas song, so today you get "my parents' song" - Chris Rea's "Driving Home For Christmas" <3

1 kommentar: