onsdag den 14. december 2011

Beautiful help

Nogle gange kan man godt få lidt dårlig samvittighed over at bruge penge på sig selv mens andre har det dårligt. På den anden side er der bare heller ikke rigtigt noget ved at bruge penge på andre, og så ikke have nogle til sig selv.. Derfor er jeg stor fan af når man kan støtte andre, og samtidig få noget ud af det selv (jep, jeg er altruistisk :b) På den måde har jeg så fået samlet mig et par "støtte-smykker", og føler mig da alligevel som et lidt godt menneske når jeg har dem på :b
Det brune med perlerne snakkede jeg om tilbage i september, og har brugt det meget flittigt siden. Det støtter Hjerteforeningens "Elsk Hjertet" og jeg er bare virkelig glad for det.
Det hvide gummiarmbånd fik jeg ganske gratis for at tilmelde mig ONE til Maroon 5's koncert for et par uger siden. Det er en form for løbende online underskriftindsamling, så endnu et dejligt eksempel på den indsats man kan gøre uden at det går ud over ens egen økonomi :b
Sidst er der det sorte som min mor købte til mig i weekenden. Det er inspireret af det smukke From Soldier to Soldier armbånd og er ligesom det flettet af faldskærmssnore. I det her tilfælde er det lavet i samarbejde med ungdommens røde kors, og det er selvfølgelig ikke nær så flot, eller lige så god kvalitet, men det er en sød "efterligning", og så er det meget mere behageligt at have på en originalen hehe :b

Bortset fra det har jeg kæmpet voldsomt med teknikken i dag. Mit kamera har pludselig valgt at strejke, så har ringet rundt til 4-5 forskellige tekniske supports på 3 forskellige sprog, så håber jeg kan finde en løsning hurtigst muligt. Kan ikke leve uden mit Skillecam, men har virkelig ikke råd til et nyt lige nu..

Og dagens julesang: endnu et SRP-hit fra sidste år, nemlig Coldplay's "Christmas Lights". Smukt smukt nummer. God koncert til alle jer der skal se dem til sommer :b

I love supporting a good course, but seeing as my economy is shit-shitty-shit I kinda like it best when I have something to show for it afterwards (I'm very altruistic :b) - in this case it's bracelets (: 
My collection is so far based on brown pearl's from Love the Heart, white rubber from ONE (online signature collection) and black merge made from old Paracutelines (or at least the originals ones for From Soldier to Soldier is) for The Youth's Red Cross (:

The Christmas song today is another classic from my big SRP-assignment last year; Coldplay's "Christmas Lights". Enjoy (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar