mandag den 19. december 2011

Getting chritmassy

I går var min søster hjemme i nogle timer, så vi fik overtalt vores far til at køre ud og hente juletræ, og vi fik faktisk et helt perfekt i år. Så gik der også lige et par timer med at pynte det, og så fik vi endda andebryst til aftensmad, så der gik bare ordentligt jul i den i går. Oven i det har jeg i dag bagt mine klassiske overdrevne karamel-agtige julesmåkager så nu er vi ellers ved at være klar til julen herhjemme. Skal bare lige være helt færdig med de sidste gaver hehe :b
På den mindre muntre side var jeg ved lægen i dag for at finde ud af hvorfor jeg hoster sådan (har hostet i fire uger..), men hun kunne ikke umiddelbart finde nogen årsag, så hun podede min hals, og så får jeg svar på torsdag. Indtil da har jeg fået noget hostestillende "saft" som dog sløver totalt, så ved ikke helt hvor praktisk det er.. Sygdom er lort hehe (:

I dag får i en dansk julesang som bare får en til at gå helt i barndom, men er det ikke også det julen er til for - at lukke sit indre barn ud? (:
I får i hvert fald Gustav Wincklers version af "Når du ser et Stjerneskud"

Decorated our Christmas tree with my sister yesterday, and today I baked my über sugary christmas-cookies.
Today's song is in danish, but you all know it as "When You Wish Upon A Star". Enjoy (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar