torsdag den 1. december 2011

Juletid (:

Så er det endelig blevet 1. december. Det er nævnt overalt i blogosfæren, og Facebook drukner i kampen om hvorvidt det er hygge eller træls at alle påpeger det. Jeg er på hygge-holdet så derfor: Glædelig 1. december! xD
Og tjek så lige min über coole julekalender! Var virkelig mega trist over slet ikke at have nogen julekalender i år, så da min mor kom hjem med det her juletræ med små chokolade barer i blev jeg ret så lykkelig hehe.

Og nu hvor vi er ved det, så har jeg da aldrig fået vist jer min første adventsgave. Min mor er en være hygger, så hun elsker julen, og især sådan noget med advent hehe. Og værende den super barnlige sjæl jeg nu en gang er jeg lykkelig.
Et par strømper og Muppets Juleeventyr. Gad nok vide hvor mange versioner af den historie der efterhånden findes hehe :b
Understreger det lige én gang til - jeg elsker julen! Derfor vil jeg også give jer en af mine ynglings julesange med i hvert indlæg fra nu af og frem til jul. 
Dagens sang bliver derfor: Train - Shake Up Christmas. Ved godt at det er en cola sang, men den reddede min jul sidste år under SRP'en, så nu bringer jeg den videre hehe (:

Merry December 1st! I love christmas, that's just a fact! That's also why I'm super psyced about my chocolate adventcalender-christmastree, my advent sunday gift (socks and Muppets christmas carol), and chritmas songs. Gonna give you one in each post from now on and until christmas. Enjoy Train - Shake Up Christmas (:

3 kommentarer:

  1. Hvor snyd at du stadig får adventsgaver :b

    SvarSlet
  2. Min søster og hendes mand får også hehe :b
    Det er ren luksus (:

    SvarSlet
  3. Mægtig flot & hyggelig kalender :)


    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet