tirsdag den 26. februar 2013

Used in action

Jeg elsker seriøst det her bælte. Min mormor har god stil ;)
Årh jeg har simpelthen så meget at se til lige for tiden! Hver weekend går med revy - det er heldigvis slut på lørdag! Derudover sidder jeg med ansvaret for festen på lørdag, endnu en lørdagen efter samt planlægningen af sommerens rustur. Og så er jeg lige blevet kaldt til jobsamtale på mandag!
Pyh, godt der kun er en måned til det er påske. Jeg kan slet ikke vente til at kunne koble af med god samvittighed..

Afprøver en af mine "nye" sager fra byttefestivalen i dag. Det er en meget stor t-shirt i en form for lærredsstof og med et sødt bindebånd. Jeg forestiller mig, at den nok har tilhørt en relativt stor dame, for den er virkeligt stor, men med et bælte i talen sidder den faktisk virkeligt godt.
Kører den hvidt i dag, men den er perfekt sheer til også at fungere skide godt med mørkt under. Og Den bliver skide godt til strandture og sådan til sommer. Er det ikke snart sommer???

Nå, må hellere komme videre i programmet. Skal ud på DR Fyn her til eftermiddag, og så er det afsted til endnu mere revy. Åh fritid, hvor gemmer du dig?

Trying off one of my "new" used things from last week. A very oversized t-shirt, which I think look very cute with my grandmom's old belt. I love free stuff (:

6 kommentarer:

  1. Jamen det lyder da ellers som vildt mange fritidsaktiviteter? Revy, fest og DR det lyder da sjovt!!! Min dag igår: Forelæsning fra 8 - 10, øvelsesrapports skrivning fra 10 - 13 og statistik fra 13 - 16, derefter hjem og læse til kl. 22 :) HEJ! Jeg mangler fritid!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også mega fedt, jeg nyder det hele, og det er vildt sjovt. Det er bare hårdt at have så meget på programmet hele tiden, og samtidig engagere mig i studierne hehe (:

      Slet
  2. Bum bum, det ser sgu da godt ud :)

    SvarSlet
  3. Ikke dårligt ;)
    Og jeg som synes, at jeg har travlt - not compared to you my dear.
    Hvordan vil du finde tid til arbejde? :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heller ikke helt sikker, men økonomien kan simpelthen ikke løbe rundt sådan her, så jeg er nødt til at finde noget..
      + jeg kommer forhåbentligt heller ikke til at blive ved med at have så meget som jeg har lige nu hehe :b

      Slet