lørdag den 16. februar 2013

Stille weekend

Jeg havde en stille og rolig fredag i går aftes, for første gang i lang tid. Det betød, at jeg for første gang i to år, kunne give mig til at se x-factor i fred og ro. Selvom det er kommercielt pis og hvad pokker alle de kloge nu ellers siger, så har jeg sgu alligevel savnet det. 

Så jeg kendte altså ikke nogen af deltagerne, da jeg i går satte mig og så det 2. liveshow. Jeg har derfor heller ikke fundet nogen favorit endnu, men jeg ved da helt sikkert godt, hvem jeg ville have sendt hjem i går, hvis jeg havde haft muligheden.. 
Men da jeg hørte Joans her optræde i går følte jeg med det samme, at jeg blev først fire år tilbage i tiden (i hvert fald igennem introen), til dengang Lucas optrådte med Tainted Love. Det har altid været et af mine absolutte ynglings-moments i den danske x-factor historie, så jeg var helt vild med den intro.
Generelt syntes jeg faktisk, at Jonas klarede det ret godt, og kan slet ikke forstå, hvad han lavede i farezonen?

Havde mange spændende opdagelser i går. Hvordan kan to 16-årige se så små ud? Og hvordan kan de være med i en sangkonkurrence, når de ikke kan synge sammen? Zaina var mega cool stylet, gad seriøst godt vide, hvad det var hun havde i øret, for det så fedt ud. Og så kommer det nok ikke som et chok, men jeg har seriøst noget for boybands for tiden haha xD

Jeez det blev nørdet det her haha. Er der andre, der også får deres fredag aften til at gå, men lidt lavkulturel underholdning? :b

I dag er ikke meget bedre. Sidder hjemme hos mine forældre for første gang siden nytår. Har forlænget weekend, så den står på familiefødselsdag, hygge og forhåbentligt lidt forkælelse ;)

Had a few pleasant surprises last night when I watched x-factor. Such a guilty pleasure, missed it so much :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar