tirsdag den 4. juni 2013

Ugen der gik #22

Damn, så nåede klokken alligevel at blive over midnat, før det kom en update. Sådan går det, når man konstant udskyder tingene hehe :b

Greatness
  • Endnu en sjov aften med gutterne, før den ene tog til Alanya (røvhul :b)
  • Sommeren er officielt begyndt, og jeg har allerede den lækreste tan xD
  • Hvem har brug for Alanya, når den danske sommer viser sig fra sin absolut skønneste side?
  • En masse timer som eksamensvagt i både Middelfart og Svendborg.
  • Et par hyggelige dage hjemme hos min søster og hendes kæreste. 
  • Har shoppet. Jep, et par nye shorts som kostede hele 50,- ;)
  • En kanonsjov tur til København fredag. Skulle officielt til møde med elevforeningen fra Vallekilde Højskole, men da formaliteterne var ovre gik der øl en mas i den.
  • Super lækker og hyggelig middag i det lille kollektiv. Vi er sgu en broget flok, men nøjh hvor kan vi hygge (:
  • En sjov fest lørdag aften med en masse fremmede mennesker. Hvis så bare jeg kunne huske deres navne :b
Badness
  • Vågnede op søndag formiddag, og kunne intet huske ud over at festen stak helt af. Dagen blev værre, da jeg fandt min sko sådan som den ser ud på billedet :'(
  • Generelt stak hele weekenden bare alt for meget af. Skal gøre mig bedre bekendt med ordet "nej". 
  • Ikke noget nyt afsnit af Game of Thrones i mandags.
  • Jeg stinker stadig til pool, selvom gutterne ofte forsøger at lære mig det
  • Fik at vide, at min ynglingskollega desværre stopper om en måned.
  • Endte med at skulle stå ALT for tidligt op for at kunne komme til mine eksamensvagter. 
Alt i alt har det været en temmelig underlig uge. Der er ikke rigtigt noget, som har været som det plejer, men har stadig godt og sjovt. Nogle faste elementer har været skiftet ud med andre, og selvom det nok ikke bliver ny hverdag, så fryder forandring jo som bekendt af og til ;)

4 kommentarer:

  1. Det lyder stadig som en god uge! :-)
    Og nogle gange, så skal man altså bare feste til man ikke kan huske hvad man laver mere :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men når man kommer hjem to nætter i træk, og mangler store dele af natten, så bliver det altså bare lidt ubehageligt :b

      Slet
  2. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var fuld. Nyd ungdommen imens den varer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du er stadig midt i din skønneste ungdom! Bare glæd dig, til dine eksamener er ovre - så skal der festes igen ;)

      Slet