torsdag den 20. juni 2013

Ugen der gik #24

Når to tossede naboer keder sig sker der af og til bare sære ting. Og sådan endte det med, at studenterhuerne kom på igen haha.
Det er ret vildt at tænke på, at i morgen er det præcis to år siden jeg blev student! Husker stadig dagen og tiden med lykke (:

Ja okay, det er så godt nok torsdag i dag, frem for mandag, men har seriøst knapt nok haft min computer tændt de sidste par dage. Har knapt nok været hjemme, men har nydt en hidtil ukendt del af livet. Jeg er fan (:

Greatness
  • Nåede ned og træne hele tre gange i denne uge. Synes selv det er ret sejt :b
  • Endnu en uge, med fantastisk nabohygge. Det er altså uvurderligt (:
  • Fik tændt op i vandpiben et par gange, for første gang i år. Mmmh, det er altså hygge på højt plan. Og så er det ret sjovt, at se Sarah være nikotin-skæv ;)
  • Hyggelig fest med folk fra forskellige vennegrupper. Altid så dejligt, når de kan kombineres uden problemer (:
  • Genoptog begrebet "brusebajer". Den bedste øl i vejen, og uden tvivl det bedste jeg lærte i min tid som gymnast haha.
  • Har tilbragt alt for meget tid sammen med én bestemt person, og fortryder det på ingen måde! (:
Badness
  • Buhuuu, Game of Thrones er slut for i år :'(
  • Blackouts bliver stadig ikke sjove, men i det mindste var der nogen, som kunne overtale mig til at blive hjemme denne gang :b
  • Hele weekenden blev brugt ude i den blå kasse. Godt med penge, men alt for hårdt, når jeg ikke prioriterer min søvn om natten..
Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg? 
  • Det kan godt være, at jeg kan styre min whiskybrandert, men ikke når den er kombineret med skittlesvodka, minttu, hvidvin, skumbanan, små grønne og rom & cola! 
  • Nogle mennesker bliver man tilsyneladende bare aldrig træt af. 
  • Man bør dog smide dem hjem, når man skal tidligt op og på arbejde hele dagen :b
Egentligt var det en ret begivenhedsløs uge, men den var nu god nok alligevel.
Det meste af denne uge er allerede gået, og den har været langt mere begivenhedsrig. De store ting skal dog først til at begynde nu. I aften står den på arbejde, og hele weekenden skal bruges på at mandehørme til Le Mans. Men vigtigst af alt er i morgen, hvor vi ENDELIG skal til København og høre Thirty Seconds to Mars. Shit hvor jeg glæder mig. Det bliver så episk! xD

3 kommentarer:

  1. Jeg fornemmer at der er love in the air :)!

    SvarSlet
  2. Den fornemmelse har jeg også ;-) Uuuuuh.

    SvarSlet
  3. Jeg ved simpelthen ikke hvad I taler om piger (:

    SvarSlet