tirsdag den 4. juni 2013

Sommerlykke

Tyvstjålet fra Sarah
Mmmmmmmmmmmmmh!
Sarah og jeg fik i går besøg af vores gode kammerat Bjørn, som foreslog, at vi tog i Allerup Gamle Have i dag. Havde ikke været der i årevis, og trængte til en dukket, så svaret var "Hell yeah!"

Vi tog tidligt af sted, så det har faktisk været hele dagen, som bare er gået med sandwiches, en enkelt kold øl, plasken i pool'en, en smule læsning, jordbærtærte og en aller helvedes masse sol.
Jep. 20 år gammel, og kan stadig ikke huske at smøre sig selv ind i solcreme..
Til at starte med var det den der "nå ja, men vi skal jo i vandet lige om lidt". Og så skulle jeg jo lige tørre. Og så skulle vi ud og hente kage. Og så skulle vi i vandet igen. Og så, og så, og så var hele dagen gået med at jeg sad ude i solen uden solcreme på andet end lige mine ar. 
Hold kæft hvor har jeg bare vanvittigt ondt i mit ansigt og på mine skuldre lige nu! Dumme dumme mig..
Håber bare, at det i det mindste bliver pænt når det falder til ro, for lige nu er det sgu ikke kønt hehe :b

Fortsatte den gode sommerstemning da vi kom hjem, med god gammeldags, hjemmelavet, fynsk rygeostsalat til aftensmaden, med et glas friskpresset appelsinjuice til. Og satme så, om ikke jeg også lige kom et smut op og løbe en lille tur i det kære fitnesscenter *wuhuu*
Det er satme hårdt i den her varme, og det er også bare alt for længe siden jeg har været deroppe, men fik heldigvis presset mig selv til at nå min sædvanlige dårlige standard.
Hvorfor kan alle dage hele året ikke bare være så skønne? (:

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja vi gør - det er skønt! Kom og vær med xD

      Slet
    2. Så sig lige til næste gang, så jeg har en chance :b

      Slet
    3. Det skal vi nok. Skal bare lige vende os til, at du er hjemme igen :b

      Slet
  2. Btw, hvorfor har jeg ikke hørt om at Sarah er begyndt at blogge igen???

    SvarSlet
    Svar
    1. Pas. Hun begyndte mens du var i Sydamerika (:

      Slet
  3. Det lyder sgu dejligt, så er der så os andre som har eksamen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det har Sarah sådan set også :b

      Slet