fredag den 3. august 2012

Eurovision cravings

Lige siden jeg var til fødselsdag har jeg cravet melodi grand prix musik. Vi brugte en halv aften på at skråle med på den her, den her og så absolut den her! Det var fantastisk sjovt og helt fantastisk, og jeg elskede det virkelig hehe xD

Normalt ville universet have været ved at drukne i opdateringer om Eurovision da det stod på tilbage i hvad? maj eller sådan noget, men da var jeg jo travlt optaget i Vallekilde-land, så i slap for det. Troede i haha.
Fødselsdagen gav mig et mindre tilbagefald, og fordi jeg kom til at sætte en af sangene på her til aften bliver jeg nødt til at dele med jer. Vallekilde-folket var ikke just hooked på Eurovisionen, så kunne ikke dele min sande begejstring, men synes faktisk at det var ret godt i år. Og derfor får i nu én af de helt gode i min verden. Bare for at få jer i godt humør. Den er så sød + ret party-ish. Om ikke andet kan i gemme den til i aften før byturen :b
Hvis det ikke er nok til at sætte grand prix-stemningen kan i altid lige snuppe den her med, bare for dansens skyld haha xD

I dag hedder det stor flyttedag i den virkelige verden, og så skal jeg ellers ud og være rigtigt voksen, så ved ikke hvornår jeg mon får tid til at blogge igen, men forhåbentligt snarest muligt. Skal jo også have vise jer mit nye hjem :b

I loooooove the eurovision. I know that I'm months behind, but I had a relapse, and had to share with you guys. This is so sweet and still great for partytime xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar