onsdag den 29. august 2012

Fighting the urge

Lige siden jeg hørte om Essie første gang har fristelsen luret i mit shopperhjerte, men jeg har gang på gang overbevist mig selv om, at eftersom jeg ikke kan holde neglelak hel i mere end to dage, så er det simpelthen ikke værd at give 100,- for dem. Lidt ligesom jeg har det med strømpebukser og solbriller.
Men uhf, det er efterhånden svært at stå fast! Især med deres nye efterårskollektion, for der er altså virkelig nogle lækre farver i. Især den her lækre, mørke grønne farve kaldet Stylenomics. Og det er lige gået op for mig, at jeg ikke ejer en grøn neglelak. Hold nu op det er fristende..

I'm so in love with Essie's new fall collection. It would be a really foolish way to spend my money, 'cause I can't keep nail polish for two days before it's completely cracked. But this amazing green color is just sooooo tempting.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar