lørdag den 11. august 2012

Moving out

Sådan så det ud da jeg for lidt over en uge siden pakkede hele mit liv sammen og forlod den del af marken som jeg har kaldt mit hjem de sidste 12 år. Det var noget af en udfordring, var slet ikke klar over at jeg havde så meget skrammel (og det her er faktisk ikke engang det hele, det måtte en tur mere til hehe :b), men i sidste ende fik jeg samlet det hele, smidt en del ud, og flyttet det hele ind til min nye by-hybel.
Internet er et helvede, eftersom Telenor ikke tager telefonen, men heldigvis har jeg en meget flink nabo som lader mig bruge hans. Bonus xD

Jeg står som bekendt og er mega über-broke efter højskolen, men jeg har ikke tænkt mig at gå på kompromis med mit hjem, så jeg har været kreativ! En prioritet var helt sikkert et spise-/skrivebord, og her er resultatet
Startede med et helt simpelt hvidt bord til 170,- fra IKEA. Efter jeg fik det samlet voksede der lynhurtigt en lille gren frem, bedre kendt som wall-stickers til 79,-
Grenen begyndte starks at blomstre, og endte med de smukkeste blomster over det hele.
Er selv mega stolt, men hvad synes i? (:

Moved out from home little over a week ago, and so far I love it. Since I have no money at all I've been creative in making a beautiful home for as little money as possible. How do you like my cheep-table-wall-sticker-creation? xD

2 kommentarer:

  1. Det er faktisk ret cool, må jeg indrømme (selvom det ikke lige er min stil ellers)! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske ikke den her kombination, men man kan både få ben i andre farver, og andre wall stickers :b

      Slet