fredag den 24. august 2012

Going out

Hader at de strømpebukser skinner så meget på billeder.. 
Hvis der er én ting jeg har savnet i al den tid jeg har boet på marken, så var det muligheden for bare spontant at tage i byen og drikke et par øl, eller give den maks gas. Lige meget hvad jeg ville, så skulle det planlægges på forhånd, helst flere uger i forvejen.. Godt nok har jeg været velsignet med meget medgørlige forældre som gav mig lov til det meste, og gerne kørte mig til toget, men stadig..
Men det er slut nu! Nu bor jeg i udkanten af den fynske hovedstad, og det skal udnyttes. Så i aften skal jeg med min dejlige veninde ud og have et par øl, og mon ikke vi også ender med at svinge træbenet et sted i løbet af natten?

I morgen sætter jeg så endnu en gang snuden mod den gode gamle mark, da det nu er blevet tid til at fejre min mor som fylder 48 på søndag! Synes jeg render til familiefødselsdag hele tiden, men nu har jeg i det mindste en pause indtil engang midt i oktober hehe (:

The best thing about living in the city? You can go out any time you wont! Damn I've missed that in all my years of field-living! So tonight, I'm gonna hit the city with my oldest friend xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar