fredag den 17. august 2012

Rustur!

Crazy times! I går brugte jeg hele dagen hjemme til min lillebrors fødselsdag, selvom det slet ikke var meningen at han skule fejres før om et par uger. Nå ja, hyggeligt var det jo, men det resulterede selvfølgelig i at jeg kom alt for sent hjem, og derfor måtte rende om pakke midt om natten. Når i læser dette her er jeg nemlig på vej til "et ukendt sted i landet" bedre kendt som "Ingen Ved Det Men Alle Snakker Om Det" i følge tagget på facebook haha xD
Glæder mig virkelig meget! Både fordi det er rustur. Det er første gang jeg møder størstedelen af mine kommende medstuderende, og ifølge billeder bliver det stivt haha. Men også fordi jeg selvfølgelig skal gå sammen med en masse dejlige mennesker fra min højskole, og det er allerede alt for længe siden jeg har set dem, så glæder mig vildt meget til at se dem igen. Glæder mig generelt bare vildt meget!!

Men som sagt, jeg ved ikke hvor jeg skal være resten af weekenden, og jeg kommer først tilbage engang søndag, så i kan godt forvente rungende stilhed herinde indtil mandag. Derfor; hav en fantastisk weekend, og vi ses på den anden side ;)


Sorry, kunne ikke lade være haha

Hey guys, I'm off for the weekend. Is time for my Rustur, which is the (often very drunk) introduction trip for my new study, where I'll be meeting my future classmates, and having fun some unknown place in Denmark. Have a great weekend, and I'll see you on the other side xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar