onsdag den 22. august 2012

Good things

Uhm, lækkert hva? 
På vej på rusturen den anden dag, skulle vi fortælle vores sidemand om sidst vi gjorde en god gerning. Både min makker og jeg havde svært ved at komme i tanke om noget.. Derfor var det ekstra godt, da jeg endelig kunne komme afsted og donere blod igen i dag. Har ikke doneret siden september sidste år, pga. utallige karantæner (alminedelig ventetid, sprængt blindtarm, penicillin, højskoleophold, mere penicillin...), så det lettede virkelig på min samvittighed endelig at hjælpe andre med mit magiske universal-blod :b
Nu skal jeg så bare undgå at overanstrenge mig, bare cykelturen hjem var ved at slå mig ihjel. Hold nu op krop, det er kun en halv liter blod vi taler om her, så er det heller ikke værre.. Under alle omstændigheder bliver det altså ikke 100% dvale, skal seriøst have ryddet op. Her roder.. o_O

Was finally able to go and donate blood again today. Haven't donated since last September due to various quarantines, so it felt really good for my conscience to finally help others again with my magic universal-blood :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar