fredag den 24. august 2012

Home in creation

Ligesom 90 % af min garderobe er fra H&M kommer 90 % af mit hjem med garanti til at være fra IKEA. Elsker virkelig at det er så billigt, det er af gode grunde et must i min verden hehe. Men ofte har de altså også noget vildt lækkert design, især hvis du bare bruger din fantasien lille smule. Når løn og SU en gang tjekker ind skal jeg ud og investere i en del af disse sager. Især reolen er et must, for hvis der er noget jeg mangler herude, så er det hyldeplads på badeværelset. Generelt trænger badeværelset til en opfriskning rent indretningsmæssigt, så det kommer til at stå øverst på listen over næste måneds projekter (:

I love IKEA. It's so cheap, and so good looking if you know how to find to right things. I especially need the case, since I hardly have any room for things in my bathroom.. (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar