tirsdag den 19. april 2011

Den der vilje og mig...

Endnu en galla detalje som kan krydses af listen
Nye forsyninger fra Matas
... vi bliver sgu nok aldrig særligt gode venner. Det er som om han bare forlader mig hele tiden? Denne gang har det så resulteret i en sølvneglelak i anledning af galla (nu må jeg snart stoppe med de lakker, har ikke engang prøvet dem fra Berlin endnu...), lidt af hvert fra Matas som jeg er ved at løbe tør for/skal prøve samt SOLBRILLER! o_O
Jep, det bliver en ret vild sommer for mit vedkommende. Først dyreprint og derefter solbriller?!?! Bliver jo helt nervøs ved tanken om hvad det næste mon bliver haha. Til 49,95 stykket syntes jeg godt at jeg kunne tillade mig at købe to par, så jeg gik efter et par stilfulde runde, og et par klassiske raybans, så nu kan jeg eksperimentere lidt med hvad der er mest mig. Lækkert xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar