søndag den 24. april 2011

Sommerfeelings (:

I dag har været min eneste rigtige fridag her i ferien, og mand hvor har jeg bare nydt den! Er virkelig dybt forelsket i det her sommeragtige vejr allerede i april måned, kan slet ikke få nok af det hehe. Spiste rigtig påskemorgenmad med mine forældre i morges, og senere var vi en tur i Skårupøre efter årets første "gammeldaws", blev dog noget skuffet over deres guf som seriøst smagte af ingenting. Bummer.. Resten af dagen er ellers blevet tilbragt med at nyde solens stråler i selskab med Costume, The Lost Symbol og uddrag af Pelle Erobreren, lige indtil solen altså ikke syntes at den ville skinne på min altan længere. Min far har endelig fået lagt gulvet op igen så jeg ikke længere skal frygtet tjærepletter overalt ved at bevæge mig derud.
Jeg kan virkelig kun give John Lilygreen ret; Life Looks Better in Spring (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar