torsdag den 14. april 2011

Torsdag aften

I aften står der virkelig ikke noget på programmet (i hvert fald ikke noget jeg kan tage mig sammen til), så derfor hygger min hund og mig os bare. Og med hygge mener jeg altså at han ligger og sover i min seng mens jeg rydder op på mit kamera (facebook fik pludseligt dobbelt så mange billeder hehe) og "går" mine sko til. Har besluttet mig for at det skal være en løgn at jeg ikke kan passe dem når nu de er så skønne, så derfor tager jeg dem konstant på så de stille og roligt kan udvide sig til mine små fine fusser hehe. Desuden er de virkelig perfekte til min galla kjole, så der er slet ikke nogen diskussion. Min venstre fod føler sig da faktisk allerede ganske tilpas i dem, så nu mangler jeg bare den højre haha xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar