fredag den 29. april 2011

royalist you say?

Det har på det seneste har det virket som om at folk ikke helt har troet på mig når jeg sagde at min mor var overdrevet royalist, men ikke desto mindre var det altså dette syn det mødte mig da jeg kom gående hjem fra lægen fordi min mor ikke ville hente mig når der var bryllup i fjernsynet, og JA det er vores have haha.
Okay, indrømmet, jeg tog bussen det meste af vejen, og kunne have taget den hele vejen. Og ja okay, der er også en af vores næreste naboer som har fødselsdag i dag - men stadig! xD

I dag har ellers været endnu en af de rigtigt gode vil jeg sige. Et enkelt modul i skolen her til morgen, fik lavet min engelsk aflevering  færdig mens jeg ventede på bussen, fik taget sol som man ikke kan se en skid og har været ved lægen. Og det er slet ikke slut endnu! Skal snarest muligt afsted til Odense og kigge lidt på de der sko samt en ny kjole til min fætter konfirmation (det er vel kun løningsdag OG Open By Night en gang i mellem ikke?), derefter skal jeg ud og spise med et par veninder, og sidst men ikke mindst står den så på afslutningsfest med FyFy-holdet! Er godt nok på røven mht. det der cowboy-og-indianer-tema, men mon ikke jeg nok finder ud af noget hehe? :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar