torsdag den 7. april 2011

Can you help me find my nuts?

Hvad kan jeg sige? Det er jo bare cirka den bedste snack i hele verden. Muuuuuuuums xD

Og det er så lige omkring det mest optimistiske jeg kan sige om i dag.. Har ligget med feber hele dagen, og har på fornemmelsen at det fortsætter i morgen, så jeg også går glip af min sidste gymnasiecafé!
Var ude og kigge gallakjole med Janni i går, og fandt lidt muligheder men jeg er bare alt for stor en nærrigrøv, det er helt vildt.. Men det kan vel også være det samme når butikken valgte at lukke en halv time for tidligt, så ingen af os kunne nå at købe noget. Mega træls!
Gårsdagens højdepunkt var nok at jeg fandt Mads Langers 1. album Attention Please til bare 40kr, hvilket var helt perfekt eftersom jeg voldsomt craver hans musik for tiden. Glæder mig til han kommer med nyt her til maj hehe. Hvis ikke i allerede har hørt den, skulle i tage at lytte til hans nyeste single Microscope og alt andet han nogensinde har lavet, den er super dejlig xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar