søndag den 24. april 2011

Sommershopping?

Okay så jeg ved godt at jeg efterhånden har brugt psykopatisk mange penge i denne måned, og at min lønseddel bliver forsvindende lille i næste måned, men derfor må en pige vel godt drømme? xD
Og lige nu drømmer jeg altså om denne fine jakke (spørgsmålet er bare om jeg er mest til grå eller pudderrosa?) som bare er absolut perfekt at se på. Må lige se om jeg ikke kan komme til at gramse på den på et tidspunkt :b
Shortsene er mere et spørgsmål end en drøm, for jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg elsker eller hader dem? Hjælp mig lidt gutter.. De kan i hvert fald fås her i fire forskellige udgaver (:

Derudover har jeg nu fået mine smykker til galla hjem, vil se om jeg kan få taget et anstændigt billede af dem når dagslyset vender tilbage. Men ellers er der efterhånden ved at være styr på sagerne. Skal bare lige have ringet rundt til nogle forskellige frisører når det bliver hverdag så jeg er sikret nogen til at smuksere mig. Jeg satset virkelig stærkt på at det bliver fab :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar