onsdag den 27. april 2011

Shoe cravings...

Ja jeg ved det. Det er uopfindsomt og ensformigt i længden bare at se billeder af en masse ting fra H&M, men hvad kan jeg gøre? De laver altså bare nogle skønne sko, og det er ikke meget løgn at alle mine bedste stilletter er derfra (så snart de altså er blevet gået til hehe).
Som jeg nævnte for længe siden så trænger min skogarderobe seriøst til en farveindsprøjtning. Det vildeste jeg ejer pt. er mine skønne sølvstilletter.. Og så er der mig og blå. Vi er altså bare gået hen og er blevet utroligt gode venner. Det betyder også at jeg på ingen  måde kan modstå de små fine åbne med sløjfe og ankelrem. Elsker ankelrem. Det er så fint! De røde ville bare være den perfekte erstatning for de røde wedges jeg aldrig fik købt sidste år. Og så er det de nude. Chunky med ankelrem? I love! Har allerede skabt adskillelige outfits med alle par, især de røde og de blå. Tror det er godt vi får løn/SU på fredag ;b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar