mandag den 4. april 2011

Berliner shopping

Blackberry Bomb
Avobath
Tro det eller lad være - jeg har tilgivet leoprintet!
Red Nail og U Must Have This
Som sagt var det ikke meget jeg hev med hjem fra Berlin, men lidt har som bekendt også ret :b
Har købt de to Ballistics fra Lush som hver især dufter helt fantastisk, og jeg slet ikke kan vente med at prøve. Du fylder simpelthen bare dit badekar og ligger sådan en i, og så skulle du gerne få et helt fantastisk bad. Skal nok lige melde tilbage om hvorvidt de er værd at købe når jeg har prøvet dem, og så må jeg lige finde ud af om de sender til DK hehe :b
Buksedragten er fra H&M til 14,95 euro, og er mit første forsøg med leo nogensinde. Synes bare den var så stilfuld, og klædte mig en milliard gange bedre end denne her som jeg lignede en cirkusklovn i. Og som min mor netop nævnte, så kunne den måske være et bud på lastbilturs-oufittet (skal selvfølgelig have ris-ála-manden på til det officielle :b)
Til sidst to nye lakker til 3,95 euro hver især, bare fordi det er skønne farver hehe. Ville egentligt gerne have haft en ny mintgrøn, eftersom min gamle ikke er noget værd længere, men de laver den desværre ikke mere ser det ud til..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar