lørdag den 30. april 2011

Lazy lørdag

Det der alkohol ikke? Det har en ond ond påvirkning nogen gange.. Følte mig først rigtigt ædru igen en gang langt op ad eftermiddagen efter desperat at have ledt efter anstændig underholdning i fjerneren i timevis, orkede ikke engang at sætte min dvd til, kunne eller sagtens have klaret lidt SATC hehe. Nå men, pointen var vel også mere da jeg endelig fik bevæget mig ud af sengen. Til den tid var solen endelig kommet om på min altan, så resten af dagen kunne tilbringes i solens lækre stråler i selskab med Woman og The Lost Symbol. Uhm hvis bare man kunne gøre det hver dag altså! (:

Håber at i nyder jeres weekend i fulde drag, personligt skal jeg virkelig i seng nu, for den står på arbejde, lektier og afleveringen i morgen!

2 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud! Jeg vil gerne låne din altan :b

    SvarSlet
  2. Du kommer bare hehe. Vil dog anbefale at du kommer efter kl. 15 og bygger en mindre dyne-mur op først. Solen kommer først rigtigt derom til den tid, og vinden kan virkelig bare ødelægge det hele hehe :b

    SvarSlet