søndag den 27. november 2011

Custom made cuff

Nr. 1 - 541,- // Nr. 2 - 660,- // Nr. 3 - 497,- // Nr. 4 - 297,-
Jeg har fået en ny forelskelse.. Armbånd med en personlig tekst på! Jeg kan så tydeligt se det for mig til mig selv, og mit hoved summer allerede med tekstforslag, det er jo kun fantasien (og ens smag) som sætter grænser (:
Inspirationen kommer (endnu en gang) fra Camille, så jeg har brugt aftenen på at surfe rundt inde på Etsy.com, og har fundet disse fire vildt fede bud. Priserne er hvad jeg sådan nogenlunde har kunnet regne mig frem til med told osv. eftersom de alle er fra USA. Grunden til at nr. 4 er så meget billigere end de tre andre er at den er lavet af aluminium hvorimod de andre er lavet af sterling sølv. Materialet gør mig sådan set ikke ret meget, men de tre i sølv har bare et meget federe design end den i aluminium. Tror bare ikke jeg kan få mig selv til at bruge SÅ mange penge på et armbånd med den økonomi jeg render rundt med for tiden..
Men hvilken kan i bedst lide? Og er det overhovedet noget for jer? (:

Igen har stilheden runget herinde alt for længe, og det er ikke engang fordi jeg ikke har noget at snakke om, for jeg har meget! Jeg har bare haft ret travlt, og når jeg ikke har haft travlt har jeg døjet med den klassiske feber/forkølelse/ondt-i-halsen, hvilken bare dræber al lyst og kreativitet, men skal nok forsøge at få samlet op, for har som sagt en del i vente til jer (:

This is my newest crush: custom made cuffs! It's absolutely perfect for my style and I think I'm gonna have to buy it.. Of course it's the most expensive that are the prettiest. As always.. Which do you like the best? And what do you think of the idea? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar