onsdag den 16. november 2011

Going going going (:

Synes ret meget jeg ligner en skovtrold i dag haha xD
Ser pt. sådan her ud. Med jogginbukser, ingen make up, og hår der stritter til alle sider. Bare rolig, det er ikke mit nye look, gik bare i seng med hårmaske i håret i aftes hehe (:

Har faktisk ikke rigtigt tid til at sidde her.. Skal nå i bad og gøre mig klar til i aften hvor jeg skal til forpræmiere på denne her sammen med hende her, og jeg glæder mig faktisk ret meget :b
Derudover skal jeg også nå at pakke inden jeg tager afsted. Smutter til Berlin i morgen meget tidligt sammen med hende her, for at besøge hende her og det glæder jeg mig utroligt meget til! Berlin er en fantastisk by og pigerne er fantastiske, så det kan vel ikke blive andet end en fantastisk tur vel? Har dog lavet en lang liste over hvad jeg skal have med, så selve pakningen burde gå relativt smertefrit hehe (:
Men nu må jeg vist heller tage mig sammen og komme videre i systemet, kan trods alt ikke tage til forpræmiere som skovtrold haha xD

This is me atm, in sweatpants, without make up and with pointy hair cuased by hairmask :b
Actually, I'm quite busy.. Going to the pre-premiere of this movie tonight with this lovely girl, and before I go I have to finish packing. I'm going to Berlin tomorrow very early with this girl, to visit this girl, and I think it's gonna be amazing, so I kinda can't wait!
See ya xD

1 kommentar:

  1. Haha, ej jeg håber du ser lidt mere nydelig ud senere. Ellers kan det godt være jeg ikke vil kendes ved dig ;)

    SvarSlet