tirsdag den 15. november 2011

New Years Dress #2

Priser: 349,- // 349,- // 399,-
Eftersom i jo var ret begejstrede for det sidst jeg snakkede om nytårskjoler tænkte jeg at jeg lige ville smide et par mere op (især eftersom jeg ikke har noget andet at blogge om hehe :b) Ved godt at jeg havde lovet ikke at købe flere kjoler i år, men altsååååååå.
Den grønne til venstre har bare en super skøn farve, og en fantastisk flot dyb udskæring på ryggen.
Den røde er et pragteksemplar på en assymetrisk kjole. Elsker farven, elsker formen, og elsker måden hvorpå stroppen er flettet og fortsætter hele vejen rundt omme på ryggen!
Den grønne til højre er lidt en joker, for den ser umiddelbart vildt godt ud ved første øjekast, men er bare ikke helt sikker når jeg kigger lidt grundigere på den, og ved heller ikke helt om den mon er god i virkeligheden, men stadig..
Hvad synes i? Og har i efterhånden fundet den perfekte kjole derude, eller er det ikke noget i går op i? :b

Thougt I'd show a few more dresses for the party season coming up. All found on Nelly.com.
What do you think, and have you found the perfect dress yourselves? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar