tirsdag den 29. november 2011

New hair

Alt for meget mit fjæs.. 
Sad endnu en gang hårmodel for Wella sidste mandag, og det var en fed oplevelse som altid!
Der var ikke nogen jeg kendte denne gang, så frygtede lidt at kede mig, men det var et super hyggeligt hold denne gang, så vi snakkede alle sammen på kryds og tværs hele dagen. Oven i det er frisørerne altid sjove, vi får super lækker mad og nærmest altid en fed (gratis) frisure :b
Synes det var på tide at jeg lige fik vist min nye frisure frem. Det har vildt mange muligheder (som jeg så "fint" har illustreret for oven haha), og så har det et svagt rødt skær i toppen. Er ret så vild med det xD

Lyset gør farven lilla, den er rød (:
I får også lige et billede fra lige da jeg kom hjem. Da det jo først og fremmest er et show var frisuren lidt mere ekstrem den dag. Mega fed, bestemt ikke hverdagsvenlig hehe (:

I was a hairmodel for Wella last week, and here is the result. I can wear it in so many different ways, and it's really something you wouldn't think of yourself - that's why I love modeling for them so much (:
Last picture is from right after the show, so awesome, right? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar