torsdag den 17. november 2011

Breaking Dawn

 Synes da selv jeg fik ryddet den der skovtrold ret godt af vejen da jeg endelig fik taget mig sammen i går. Selvom jeg nok ikke længere kan kaldes "emo" på samme måde som for 3-4 år siden, så er sort altså stadig en stor favorit i min garderobe og det bliver den nok ved med at være længe. Skoene købte jeg for meeeeget længe siden, og har kun brugt dem én gang, så synes virkelig det var på tide de kom på igen, og det var vi begge svært begejstrede for tror jeg (:
Var som sagt til forpræmiere på Breaking Dawn sammen med Janni. Det var super hyggeligt at hænge ud med hende i et par timer, og se filmatiseringen af den bog som vi begge har læst med stor begejstring.
Selve filmen? Ja, det er jo Twilight, så man ved ligesom hvad man går ind til. Må dog indrømme at jeg virkelig nød at se en ordentlig omgang storslået kærlighed igen, det kan jeg ikke få nok af for tiden, og selve historien er bare så sød! Der var dog et par kiksede scener, især en meget dramatisk hvor jeg simpelthen ikke kunne lade være med at grine vildt og voldsomt. Taylor Lautner er simpelthen så selvhøjtidelig, og det bliver ikke nemmere at tage ham seriøst når det FØRSTE han gør i filmen er at smide trøjen haha xD
Kunne virkelig godt lide hvordan de fuldstændigt i bogens ånd lavede en utroligt smagfuld sex-scene, dem er der virkelig langt i mellem nogle gange, men senere hen i filmen var der altså en scene eller to hvor man måtte holde sig lidt for øjenene hehe.
Generelt synes jeg faktisk at de har klaret det okay, den sædvanlige Twilight-standard. Ikke overvældende godt, men meget sødt. Min største klage er sådan set at de har delt bogen i to, så jeg må vente helt til NÆSTE NOVEMBER for at se slutningen. Not good.... (:

My transformation yesterday - amazing what a shower and some make up can do huh?
Went to see Breaking Dawn with Janni, and I was quite happy with it, but probably mostly because I love the books and think the story is so sweet. What I really don't like though, is that the last movie won't come out until NEXT NOVEMBER! That is simply just too long and too exaggerated imo... (:

1 kommentar: