fredag den 4. november 2011

Bryg selv på J-dag

 Først får i lige et lille outfit som jeg havde på i dag da jeg var ude på Bryg Selv i Odense sammen med min far og brygge vores egen øl. Min far fik et gavekort dertil for snart tre år siden, så nu var det på tide vi fik det brugt :b
Det var super hyggeligt, og helt klart en oplevelse! Glæder mig til vi kan hente øllen hjem om 14 dage og få smagt på den.
I får lige lidt billedspam derfra (:
Mød min far, han kan åbenbart ikke tåle øl længere? :b
Første trin i processen, her har vi vand, malt, sukker, korn og én slags humle i, så vidt jeg husker (:
"pakkestationen" hvor øllen hældes på flasker/dåser når den er færdig. Søde flasketræ, ikke? (:
Slutresultatet af øllen i dag. Her havde vi netop tilsat gæren, derop den voldsomme skum (:
Hvis man lige mangler lidt inspiration til hvad den næste udflugt med vennegruppen skal gå ud på er det helt klart et godt forslag, men prisen er godt nok lidt pebret, og man kan teknisk set kun være 3 personer pr. bryg. Dog stadig helt klart en fed oplevelse, og er næsten sikker på at øllen lige smager en lille smule bedre når nu man selv har lavet den :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar