mandag den 7. november 2011

Hold på hat og... seler!

Var i Odense i dag for at hjælpe en kammerat med at finde julegaver til hans kæreste. Mente at han var lidt mere på den sikre side med et feminint blik syn på sagen, og så fik vi da lige et par timer til at gå med det. Synes så også de var på tide at jeg fik afprøvet den der hat i den virkelige verden, eftersom i jo virkede ret positive da jeg testede den og jeg synes faktisk at den fungerede ret godt. Min far har dog et lidt større hoved en mig, så den var en anelse for stor hvilket gjorde at jeg måtte rette på den hele tiden, men hvis jeg kunne klare det den gang kan jeg vel også i dag :b

Ved godt at her er ret stille for tiden, men grunden er hovedsageligt at der ikke sker en skid i hverdagen som er værd at blogge om, og weekenderne tilbringer jeg som regel rundt omkring med småting som heller ikke ligefrem er blogmateriale.. Må se om jeg ikke snart kan stramme op igen, nu gik det jo lige så godt hehe :b

Went to Odense today to help a friend pick out gifts for his girlfriend, and decided it was time to put the hat in action. Think it worked out really well, though it did complicate things a bit :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar