onsdag den 9. november 2011

Birthday time!

En klassiker i anledning af dagen - gotta love those pants!
Yay jeg har fødselsdag! 19 big ones, så nu står den officielt på mit sidste år som teenager. Og det kommer til at sparke røv, sådan er dét bare (:
Tog med de gamle i IKEA i går for at finde min gave. Vi var blevet enige om at det nok var på tide at få begyndt på service samlingen, og kræsen som jeg er var det jo nok bedst at jeg selv valgte det, og jeg er faktisk virkelig glad for det hehe. Så her får i billedspam af årets anden gave (i husker vel stadig den første :b) Det er så sjældent at man får så store gaver hehe xD

Er SÅ glad for at jeg også kunne nå at få vinglas. Frås, men måtte bare eje det (: 
Tog en chance med et sæt en flot mørk lilla. Kommer enten til at elske det eller hade det. Håber på det første hehe (:
Om en times tid kommer min mormor og morfar og spiser middag, min søster kommer hjem søndag, og så er alle vennerne inviteret først i December, så det bliver en lang fødselsdag, men det gør vel heller ikke noget hehe :b

It's my birthday today - 19 big ones - so I'm just spamming you with pictures of my gift from my parents. Hopefully I'll be moving out in the summer, so it's about time I start collecting (:

1 kommentar: