onsdag den 27. marts 2013

Easter Joys

I får lige lidt close ups af feriens synder indtil videre.
Har utroligt nok været ude og "shoppe" to gange i løbet af ugen. Mandag mente min mor, at jeg skulle forkæles en smule, så det resulterede i ny top/kjole og solbriller. 

I dag ledte jeg faktisk bare efter én simpel ting - en bandau top/bh som ville gøre sig godt under en sheer top, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre til kæmpe-kasser.
Så i stedet lod jeg mig friste af et par andre billige sager- Øreringe, jeans til 99,- og en lækker nederdel, som jeg glæder mig helt vildt til at rock'e i morgen xD

Har brugt et par dage med at slappe af hjemme hos mine forældre, men er tilbage på Odensepinden nu, hvilket egentligt er meget rart. Var med hele flokken inde og se Cloud Atlas i går - skal helt sikkert nok komme med en opdatering på den senere!
Nu glæder jeg mig bare til i morgen, hvor jeg skal i byen med mine dejlige piger. Årh jeg mangler fest og dans i mit liv lige pt! :b

Accidently shopped today - and it felt goooooood. It's amazing how a few little things can update your wardrobe completely xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar