lørdag den 30. marts 2013

Partypigerne

Min skønne veninde/nabo (:
Og endnu en skøn veninde ;)
I torsdags stod den på tøsehygge med stort T.
Vi var i biffen og se The Host, og i byen og danse.

Filmen var der udbredt enighed om at var dårlig, men jeg vil dog stadig mene, at den er langt bedre end Twilight-filmene. Synes faktisk den var okay sød, hvis man alligevel ikke har andet at lave hehe (:

Noget jeg endnu ikke har vænnet mig til ved at være udeboende, er at handle ind på forhånd før helligdagene. Nu her efter lukkeloven blev afskaffet, har jeg vænnet mig fuldstændigt til, at jeg bare kan handle når det passer mig, så da jeg skulle handle ind torsdag formiddag til tøsemiddag om aftenen, blev det gjort temmeligt besværligt af, at alle butikker omkring mig havde lukket.. Dumt!
Det resulterede i, at maden ikke blev helt så lækker som jeg havde håbet på, men vi blev da mætte, og hyggede alligevel gevaldigt.
Elsker simpelthen at hygge med mine piger! Hvis det stod til mig, gjorde vi det hver uge ;)

I går stod på tømmermænd, og det jeg troede skulle være stenet filmhygge, som i stedet blev til poolmarathon i Skibhuskvarteret. Very nice! Jeg stinker til pool, men elsker at spille det xD

Had a great time out with my ladies the other night. Bad chickflick, improvised dinner and lots of dancing. I love my ladies ;)

2 kommentarer:

  1. Vi gør det snart igen - det lover jeg! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Sarah og jeg tager "måske" på Heidi's i morgen, og fejrer deres fødselsdag? ;)

      Slet